تعمیرات تلویزیون سونی در رفسنجان

سونی کورپوریشن  یک شرکت خوشه‌ای چندملیتی ژاپنی است، که در زمینه صنایع لوازم الکترونیکی مصرفی، بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند.

سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این کورپوریشن امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود.شرکت سونی بزرگترین تولیدکننده حسگرهای دوربین و همچنین تلویزیون‌های رده‌بالا در جهان به‌شمار می‌رود. همچنین در صنعت سرگرمی، سونی گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. این کورپوریشن همچنین به‌عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمی‌های رایانه‌ای و یکی از رهبران صنعت فیلم‌سازی و تلویزیون در جهان شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی سونی در شهر میناتو، توکیو قرار دارد. شرکت سونی دارای شمار بسیاری شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی است، که شناخته شده‌ترین از: سونی اینتراکتیو انترتینمنت، سونی پیکچرز، سونی میوزیک، انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی، سونی فایننشیال هولدینگز و ارتباطات همراه سونی.

  • قطعی صدا و تصویر
  • از کار افتادن پورت های HDMI یا AV
  • خط عمودی وسط صفحه نمایش
  • روشن نشدم صفحه تلویزیون
  • خرابی مین برد یا بردهای اساسی در اثر نوسانات برق

تعمیرات تلویزیون سونی در رفسنجان

هر تلویزیونی دچار اختلال ومشکل می شود، تلویزیون های سونی  هم از این مورد استثناء نیستند. اگر هر یک  از موارد بالا را در تلویزیون های سونی مشاهده کردید بلافاصله برای تعمیر آن اقدام کنید تا مشکل شما تشدید نشود .تکنیسن های با تجریه ما قادر هستند که تمامی مشکلات تلویزیون سونی شما را به صورت اصولی رفع کنند.